22 Nisan 2014 Salı

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi




Yaredir sinede eski sevgili
Eski sevgili eski günler
Hayata baksana takmıyor kimseyi
Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi
Yaredir yine de
 
Yaktım gemilerimi
Dönüş yok artık geri
Tak etti canıma bu maskeli balo
Bu maskeli balo
Ve onun sahte yüzleri
 
Yaredir sinede eski sevgili
Ne yapsan kolay unutulmaz
Ağlama geçmişe yaşadık bitti
Anılar bizi yalnız bırakmaz
Yalnızız yine de
 
Murathan Mungan
 
 

20 Kasım 2013 Çarşamba

DoLuNaY ObRuK-aşık olmak istemem




işte caz
işte dolunay
beni benden alan




Profesyonel grafik tasarımcı, söz yazarı, besteci ve caz yorumcusu olan Dolunay Obruk, 2004’ten beri bir tasarımcı gözüyle baktığı müzik hayatını, Neşet Ruacan, Emin Fındıkoğlu, İmer Demirer gibi değerli caz müzisyenlerin eşlikleriyle birçok proje ve sahnede paylaşmıştır. Yurt içi ve dışında, çeşitli organizasyonlarda caz müziğini özgün biçimde yorumlamış, son dönemlerde de müziğini, her iki uzmanlığı olan grafik tasarım ve vokalle birleştirerek özgün bir biçimde görselleştirmiştir.

Repertuarına caz standartlarının yanı sıra, caz formuna uyarladığı sevilen türküleri ve kendi söz-bestelerinden oluşan parçalarını da katmış ve müziğin evrenselliğini, cazın yorumlanmaya uygun olan dilini kullanarak dinleyici ile paylaşmaktadır.
İlk single albümü “Lambaya Püf De” 2010’da piyasaya çıkmıştır. Barış Manço’ya ait olan parçanın yeni düzenlenmesindeki yeni sözleri kendisi yazmıştır. Albümün tüm grafik tasarımı da yine kendisine aittir.

26 Mayıs 2013 Pazar

YoGuRT

Bloomu yaklaşık 18 gün önce yanlışlık eseri silmiştim. Bizim evin bilgisayar uzmanı hanidir girmediği bloomda neler olup bitiyo bakmak istemiş -a anne noldu bloona- dedi dedimki -google azizliğine uğradım- Google Hotmail mail adresimi gmaille değiştirmemi istemişti uzun süre önce bende bilmeden bir sürü gariplik yapmıştım bloma bağlı 3 tane mail adresi olmuştu. Bunlardan arındırıyım istemiştim blog adresimi silince blomuda kaybetmem bir olmuştu. İşlerimin yoğunluğu evdeki yaşam yoğunluğunumuz sebebiyle bir türlü evdeki uzmana söylüyememiştim bizim bilmiş uzman hemen 15 dk da sorunu çözdü ipadi elime tutuşturdu ve şu yoğurt yapmıştın ya çok güzel o fotoğraflarıda koysana dedi evimizin uzmanı yoğurdumuzu pek bir beğenmişti.
Bloomu kaybettiğimde çok üzülmüş hatta ağlamıştım. Biz şu bilgisayar konusunda eksik bilgililer ne kadar safız dimi. Bak çözümüde varmış.
Google+ diye bir yer varmış fotoları oraya yükleyerek bloğa görüntü kalitesi bozulmadan koyabilirmişim. yarın deneme yapacağım. Çünkü bu görüntüyü ipadden gönderiyorum. Sanırım kalitesi düşük yarın pcden bakacağım neler olmuş. Umarım hafta sonunuz güzel geçmiştir.

15 Mart 2013 Cuma

HaLa NeYiM oLDuĞuNu SoRMa BaNa


...
 
Oysa; ben seni,
Sayfalarının içinden mutlu öyküler geçen
öykü defteri gibi…
Dudaklarında,
Kalbimi sevdaya hamile bırakmaya hazır sözcükler
Üzerinde aynalara benim için düşmeye hazır gelinliğin
Başın göğsümde,
Kulakların nabzımı sayıyor
Rüzgar kapıları çarpıyor
Tırmandığım hiçbir zirve bu kadar akışkan değil
Merdivenler
…ayaklarımın altından akıp gidiyor
Ben soluklarını en yüksek perdeden duyuyorum
Gözlerin geçmişe ağlamaktan vazgeçmiş
Şimdiyi yakalamak üzereler diye düşlüyorum
....
 
Bekir AHISKALI

13 Mart 2013 Çarşamba

SeVDuĞuM iDuN

sen gülüm idun ,
sevduğum idun ,
söz vermiştuk ölümüne
sen benum idun.!



alnumuza yazildi yar
bu kara yazi
söz vermiştuk tutamaduk
biz sözumüzü.

bedduam olsun beni hiç unutmayasun
ölene kadar sevduğum yarsız kalasun
kader böyle ayirdi bak yollarimizi
ne yapalum kuramaduk yar yuvamuzi
görüyorum bu aşk beni senide yakar
ayrı düştük seninle yar sonsuza kadar
o güzel gözlerine doyamayirum.
artık yeter senin içun ağlamayirum
o güzel gözlerine doyamayorum.
her şey bitti senin içun ağlamayirum.

8 Mart 2013 Cuma

KaDıN

KADIN
Kimi der ki kadın
uzun kış gecelerinde yatmak içindir.
Kimi der ki kadın yeşil bir harman yerinde
dokuz zilli köçek gibi oynatmak içindir.
Kimi der ki ayalimdir.
Boynumda taşıdığım vebalimdir.
Kimi der ki hamur yoğuran,
Kimi der ki çocuk doğuran,
Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal.
O benim kollarım, bacaklarım.
Yavrum, annem, karım, kız kardeşim hayat arkadaşımdır.
Nazım HİKMET

2 Mart 2013 Cumartesi

6 Şubat 2013 Çarşamba

KaLBiM YiNe oRaYa GiDiYoR-Iyeoka

Bu kadın ne anlatır ki diyorsanız aşağıya açıklaması kopyalanmıştır.
çok seviyorum "sesi ve tınısı" kirpiklere bakarmısnız? hadi bir dinleyin...



There goes my heart again
Kalbim yine oraya gidiyor,
All of this time I thought we were pretending
Bunca zaman rol yaptigimizi saniyordum
Nothing looks the same when your eyes are open
Senin gözlerin açikken hiçbirsey ayni gözükmüyor
Now you re playing these games to keep my heartbeat spinning
Simdi sen bu oyunlari oynuyorsun, kalbimin ipini tutmak için
You show me love, you show me love
Bana aski göster, bana aski göster
You show me everything my heart is capable of
Bana herseyi göster, kalbimin yetebilecegi kadar
You reshape me like butterfly origami
Beni kagittan kelebek gibi yeniden sekillendirdin,
You have broken into my heart
Kalbimin içine kirdin
This time i feel the blues have departed
Simdi ayrildiginin hüznünü hissediyorum,
Nothing can keep me away from this feeling
Hiçbirsey beni bu hislerimden uzaklastiramaz
I know i am simply falling for you
Biliyorum, ben sadece senin için düsüyorum
I m taking time to envision where your heart is
Kalbinin nerede oldugunu hayal etmeye zaman ayiriyorum
And justify why you re gone for the moment
Ve su an gitmis oldugunun hakliligina da
I tumble sometimes, looking for sunshine
Bazen tepetaklak oluyorum , gün isigina bakiyorum
And you know this is right when you look into my eyes
Ve gözlerimin içine baktiginda bunun dogru oldugunu bilirsin
You show me love, you show me love
Bana aski göster, bana aski göster
You show me everything my heart is capable of
Bana herseyi göster, kalbimin yetebilecegi kadar
And now I can t break away from this fire that we started
Ve simdi baslattigimiz bu yangindan uzak kalamayacagim
There my heart goes again,
Kalbim yine oraya gidiyor,
In your arms I m falling deeper
Senin kollarinda derin duygulara düsüyorum
And there s nothing to break me away from this..
Ve hiçbirsey beni bundan alikoyamaz

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Yared...