27 Temmuz 2008 Pazar

uÇuYoooRRRRR...


Uçurtmam ve Sevdam
Sevdanda uçurtmam gibi, özgürlüğü sınırlı
Dolaşır başucumda, uçuyor sırlı sırlı
Sen bir uçurtmasın. Her daim uçmalısın
Madem ki sevdalısın, kaderimi yazmalısın
Bir ömürdür bu çabam, uçurtmam uçsun diye
Bir ömürdür bu çabam, sevdam uçmasın diye
Bir uçurtmam var benim, bir deli sevdam
Birini ben bırakmam, diğeri ise beni
Sonsuza uç uçurtmam, gökyüzü senin olsun
Sevdayı bana bırak, sevdalar benim olsun
Rüzgarlı bir havadan tek güzel şey uçurtma
Her gönül mutlu olur, çekiyorsa bir sevda
Uçurtmam inerse bir gün sevdam uçup gidecek
Ömür dediğimiz şey bil ki o gün bitecek...
Bekir Kale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...