21 Nisan 2009 Salı

KeLiMeLeR ÜLKeSiNiN SuLTaNı!



Ağzımdan damla damla mısralar sızıyor, hemde hiç durmadan, elimde olmadan;
dinleyenler şair olduğuma kanaat getirebilir, evet.
Kelimeler Ülkesinin Sultanı!

 
Ama işin aslı, bu şiirler bana ait değil. Ben sadece harfler için bir vasıtayım.
Kelimeleri emredildiği gibi yazan bir hokka, divit, kalem misali; üflenen ezgiyi çalan bir ney misali, bende sadece bir aracım.
Kendi payıma düşüni yapıyorum.

Ben kelimelerin efendisi değil, sadece gönüllü katibiyim.
Gönlüme ne fısıldanıyorsa onu yazıyorum.
Ama fısıldayan ben değilim...
Aşk'tan bir alıntı(sayfa 356)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...