2 Kasım 2010 Salı

HüRReM SuLTaN KoLYeM

 


merhabalar


bugün son Osmanlı takıları benzetmelerimden bir tanesini sizlerle paylaşmak istedim
yoğun geçen günlerimin içine bir şeyler üreterek renk katmaya çalışıyorum.

Ara ara resim yapıyorum

Arada sırada da kolyeler tasarlıyorum.

sizlere sunacak kadar güzel olanlarını da fotoğraflarını çekip sizlerle paylaşıyorum.


Bu çalışmam tafta kumaştan uzun bir çalışmayla çıkardığım kalıpla kestiğim gerdanlık kumaş üzerine doğal taşlar, gümüş boncuklar, gümüş teller, gümüş objeler ve en önemlisi ve en değerlisi antika kumaş ve yeminiler, iğne oyalarında derlemelerle

O güzel beğenilerinize sunuyorum.

1 yorum:

  1. Sevgili Yurekten damlalar ,

    Kolyeniz in renklerine bayildim ayricana bazini taftadan yapmak cok guzel bir fikir kullamdiginiz gumus aksesuarlar da cok degisik. Elinize saglik

    Clementier

    YanıtlaSil

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...