19 Temmuz 2012 Perşembe

YeNi FuLaRiM

iste yeni fularum bursa anatolium mudo yine dayanamadim

7 yorum:

  1. fularlara ben de hiç dayanamam, güle güle iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. sevgili nolesse;

    cok guzel ama
    dimiiii

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın ne güzelmiş flarınız,bu arada bende bursada yaşıyorum :)...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sevgili busra;

    tesekkur ederim
    bende bayilarak aldim
    bugün mutlu kadinlardanim
    cünkü alisveris yaptim
    ben bursaya gezmeye gittim

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. fularını iyi günlerde kullan rengi çok güzel:))
    ps:Şu anda görüyorum..:))demek kısa süreli bir sorunmuş:))

    YanıtlaSil
  6. sevgili crazy;

    evet hemde yumusacik

    buyukannemin beyaz ortmeleri gibi

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. hemende büyükannesini yadedermiş...dualarımı hepsine gönderiyorum..cennet mekanı olsun:))

    YanıtlaSil

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...