YeNi FuLaRiM

iste yeni fularum bursa anatolium mudo yine dayanamadim

Yorumlar

  1. fularlara ben de hiç dayanamam, güle güle iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. sevgili nolesse;

    cok guzel ama
    dimiiii

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın ne güzelmiş flarınız,bu arada bende bursada yaşıyorum :)...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sevgili busra;

    tesekkur ederim
    bende bayilarak aldim
    bugün mutlu kadinlardanim
    cünkü alisveris yaptim
    ben bursaya gezmeye gittim

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. fularını iyi günlerde kullan rengi çok güzel:))
    ps:Şu anda görüyorum..:))demek kısa süreli bir sorunmuş:))

    YanıtlaSil
  6. sevgili crazy;

    evet hemde yumusacik

    buyukannemin beyaz ortmeleri gibi

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. hemende büyükannesini yadedermiş...dualarımı hepsine gönderiyorum..cennet mekanı olsun:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

Popüler Yayınlar