16 Ağustos 2012 Perşembe

SenSu BRuSH

Lütfen İpad kullanan yavrularınızı ekrandan uzak tutun diycem ben öyle yapıcam çünkü belki çok oldu çıkalı ama ben yeni gördüm biliyomusun işimiz var bu teknolojiyle.

teknolojiyi seviyorum ve her yeniliği kullanmaya çalışıyorum bu iki uçlu dijital bir fırça ekranın üzerine dokundururark çalıştırıyorsunuz ve aynı suluboya etkisini ben bayıldım tabiiki suluboya çalışırkenki lezzeti vermez ama bu dijital dünyanın içine sanat eserlerinle katılmak instagramda yaptığın suluboya eserlerini sergilemek güzel olsa gerek.

umutmadan söylüyüm fırçanın diğer ucu kalem olarak kullanılıyor
desen kalemi gibi meselaaa
of offff teknolojiye bak
büyükbabam duysaydı bunlara asla inanmazdı biliyomusunuz
elinde kablosuz bir telefon olcak ve sen o kişilerle görüntülü görüşeceksin
onu bırak bir ekran tv gibi birşey (ona göre tabiiki) ekranında fırçayı gezdir resim yappp
bak sen şu Allahın işine....


Daha fazla bilgi için bu siteye gidebilirsiniz

12 yorum:

  1. süper harika ben bununla moneyide geçerim vangogu'da..:)) teşekkürler paylaşıma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hı hı!

      tabiiki deeee
      sevgili vuslat
      süper bir şey bu

      Sil
  2. alla alla hiç görmemişim.
    bugünlerde aklım galaxy note s3'te kaldı.
    :)

    YanıtlaSil
  3. heeey aynı anda yorum yapıyor muşuuuuz.
    sana yaptım döndüm bloga sen yaptın.
    :)

    YanıtlaSil
  4. TAM BİZLİK ASLINDA...ALALIM ÇALIŞMALARA BAŞLAYALIM..:))Ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet en kisa zamanda bir sensu brushim olsun istiyorum crazy
      cok cok begendim bayildimmmm

      sevgiyle

      Sil
  5. boya kokusu olmadan olmaz bence ama iş yerinde sıkıldığında ideal;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. evet işyerinde sıkılınca iyi
      bir cafede yanlızsan kahveni yudumluyorsan iyi
      canın sıkıldı içini dökmek istedin iyiii
      iyyii iyi iyi

      bence güzel
      evet boyasız asla olamam kalemlerim olmadan
      kokusu olmadan asla yapamam
      ve ben kurşun kalemle alırım notlarımı
      uçlu falan değil normal ağaç dışlı uçlarım ohhh mis gibi uçlarım zevkime göre bazen o ucundan çıkan kömürlerle desen çalışırım.

      sevgiyle...

      Sil
  6. aa çok güzelmiş burası :)selamlar.

    YanıtlaSil

  7. sevgili billur;

    teşekkür ederim
    hoşgeldin sefalar getirdin
    çok memnun oldum
    bende seviyorum burayı
    ama en çok ne zaman biliyomusun
    çok konuğum olduğu zaman ;)

    sevgiyle...

    YanıtlaSil

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...