HuZuR

Huzur mu istiyorsun? Az "eşya", az "insan..."

Yorumlar

  1. "Az insan çok huzur." dyip dururdum bir aralar. Bana o tatlı anları hatırlattı bu cümle. Şu az eşya olayını da bir gün başarabilirsem (ki çok zor bu benim için )huzuru bulacağım. evet evet kesinlikle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mavi;
      ne güzel ne hoş
      huzur en güzel şey
      fazlalık hissettiren insan en kötüsü
      hemen uzaklaş ;)👏

      Sil
  2. mandalina ağacım;
    evet ben insanı da az
    eşyayıda az yaşıyorum artık
    yuppiiiiiii
    ;)

    YanıtlaSil
  3. Hımmm evet haklısın hemide bayağı haklısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili emir;
      tavsiye olunur
      sevgiyle...

      Sil
    2. oluyor evet haklısın

      Sil
  4. Hani derler ya canım yüzde binbeşyüz haklısın. Evet çook haklısın. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeeee vuslatım;
      acıcık azaltıver ;)

      Sil

Yorum Gönder

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

Popüler Yayınlar