25 Ocak 2013 Cuma

HuZuR

Huzur mu istiyorsun? Az "eşya", az "insan..."

9 yorum:

  1. "Az insan çok huzur." dyip dururdum bir aralar. Bana o tatlı anları hatırlattı bu cümle. Şu az eşya olayını da bir gün başarabilirsem (ki çok zor bu benim için )huzuru bulacağım. evet evet kesinlikle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mavi;
      ne güzel ne hoş
      huzur en güzel şey
      fazlalık hissettiren insan en kötüsü
      hemen uzaklaş ;)👏

      Sil
  2. cok sevdim:)

    cok dgru
    :)

    YanıtlaSil
  3. mandalina ağacım;
    evet ben insanı da az
    eşyayıda az yaşıyorum artık
    yuppiiiiiii
    ;)

    YanıtlaSil
  4. Hımmm evet haklısın hemide bayağı haklısın :)

    YanıtlaSil
  5. Hani derler ya canım yüzde binbeşyüz haklısın. Evet çook haklısın. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...