15 Ekim 2008 Çarşamba

WeLCoMe to BRiTDaY 40;


Yürekten damlaları oluşturan ben kırk yaşındayım artık.
Kırk koca yıl deriz dimi
Yok bilmezdim. Nasıl bir şeydir düşünürdüm kırkında olmak
ama bugün diyorumki çok güzel bir kırk yıl bu…

Kendimi koccaaaamaaannn kırk gibi hissetmiyorum ki.
Ve geçen yıldan daha mutluyum.
Bugün çok iyiyim çookkk.

Yoğun geçen günlerimden sonra
ilk kez içimde ruhumda dünyamda neşe yi mutluluğu yakaladım.
Bunda belki kırkın etkisi
beklide Meleğimin
belki çocuklarımın
belki de arkadaşlarımın dostlarımın payı büyük
ama en çok çocuklarımın onları çok seviyorum.

Kocammaaannnn hepsini öpüyorum.

Neşeliyim…
Mutluyum…
Çoookkk….

İyi ki doğurdun benim annem…

İnanki deli değilim

Bazen-belki,
biraz…
Hani olur ya.
İnanki kimseyi incitmek olmadı amacım…
bazen - işte, istemeden...

 
inanki yaşadığım hiçbir şeyden pişman değilim
ve, biraz uyuzum evet,
hele dışarıdan fena halde
evet - olmazsa olmazlarım var,
kurallar, prensipler, şu ana kadar kimsenin aşamadığı duvarlarımla beraber en baş köşede duran.
ama 
sanırım iyi biriyim.
sokakta yanından geçen herhangi biri gibi,
sıradan, hayattan biri.
belki göz göze geldiğin, sonra bir daha hiç hatırlamadığın...
dünyaya gelmişim işte,
15 Ekim de doğum günüm.


Çocukken hep okulun açıldığı ilk haftaya gelirdi doğum günüm.
Yazın doğum günü olan arkadaşlarım uzaktan uzaktan kıskanırlardı..:)

Artık okul yok
büyüdüm ben
Sayfaları çevirdim 40.bölüme geldim
Seneye kırk bir kere maşallah yılı
Geçen bölümlere dönüp baktım bir dolu hikaye
Bundan sonraki bölümler sürprizler
Diliyorum

Sevgi
Mutlukluk
Sağlık

Tabiî ki meleğimle beraber
Seni çok seviyorum
Dünyanın en güzel MELEĞİ
Annen seni seviyor.

Herkese benimle birlikte en güzel yaşamı diliyorum
;)
Güneş yüzeyinde hareketlilik ileri teknoloji kullanılarak çekilen bu fotoğraflara böyle yansımış
ben çekmedim ama :)

2 yorum:

  1. clementinde gördüm hemen okumaya koştum..Bende İyi ki doğmuşsun ve iyi ki seni tanımış ve sevmişim diyorum..öpüyorum o güzel yüreğinden cankardeşim..:))

    YanıtlaSil
  2. sevgili crazy;

    bende beni sevmeye devam et emi diyorum

    sevgiyle...

    YanıtlaSil

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...