8 Ağustos 2010 Pazar

KaŞiFiM

KAŞİFİM
Zamanın ruhunu çalıp,
Beni bedenimden eden insan.
Güneşin tanrısını saçlarına boyayan.
Keşfedilmemiş bir okyanusa gözlerini daldıran…
Yeni yıkanmış sözlerinle büyümeli
Terleyen gözlerim.
Bir çınarın izlerini taşımalı suretin.
Ağıtlar yakmalı seni çizen ressamın tuali.
Ağlayan bir kuşun annesinin kanadı şefkatin…



Sevmeye ağlar gibi sevdim
Cenneti inkar tavırlarla
Unutmayı denedim!
Ama…
Seni Unutmaya cahilmiş hislerim…



Yok yere ağladı gözyaşım
Yok yere korktum karanlıktan
Üşüdüğümde oldu çoğu kez
Yalnızlığımda
Ayaklarımı hiç çekmedim gövdemden
Başımı serptiğim an göğe doğru
Yalanları sildim maviden…



Kaşifim sen ki en iyisi;
Gecenin karanlığında bırak gölgeleri
Tut ellerimi yeniden keşfet beni
Gidersem eğer nankör gibi
Ağlat kıyameti…
Funda kesbiç 26.04.2010
Füsun hocama sevgilerimle…
sevgili öğrencim Funda Kesbiç'in benim için yazdığı bir şiirdir.
fotoğrafsa benim suluboya çalışmamdır
teşekkür ediyorum FUNDAM

4 yorum:

  1. büyük mutluluk.
    keşfetmek.
    keşfedildiğini takdir etmek.

    şiir resim ve diğer sanatsal olgular.

    ne gizli kalmış bir blog.
    utangaçlıktan.
    :)

    ayların sessiz çabası var ama.
    :)

    YanıtlaSil
  2. sevgili deep;

    ne güzel
    teşekkür ederim

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. CANIM! bu şiir Funda nın senin için yazdığı şiir olmalı yanılmadıysam..:)) harika çok sevdim
    ne mutlu sana senin için sevgi ve saygıyla yazanlar var..
    canım benim biliyorsun senin o yüce gönlüne bunlar bile VE az..:)
    Suluboya çalışmalarına ve diğerlerine bayıldım..harikasın..
    keşke senin yakaladığın şu resim eğitimi şansını ben de eğitim yıllarımda yakalayabilseydim..
    SONRADAN yakalayabildim ama daha iyi bir yerde olabilirdim..:))

    YanıtlaSil
  4. sevgili crazy;

    güzel sözlerin için
    teşekkür ederim

    resim konusunda hiç bir zaman geç değil

    beni izleyen bir sanatdüşkünü isimli bir blog var

    bir göz gezdirsene oda içindeki resim tutkusunu yeni gerçekleştiriyor.

    sevgiyle...

    YanıtlaSil

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...