3 Ağustos 2011 Çarşamba

HaYaT BeNi NeDeN YoRuYoSuN

hayat beni neden yoruyosun
Nasip olsun en güzel aşktan bize
Adımız birer hastaya çıktımı yüze bakan yok.
Sanıyorlar diz çöker aşk önümüze
Bu zamanlar fazla gezenlere vize veren yok.

Hayat beni neden yoruyorsun
Madem çok günah, oyunu sen bozuyorsun.
Sebebi çok...
Şeytan diyor ki yanaş şuna,
Adını anma sataş şuna,
Deli kader seni karşıma,
Çıkaracak mı bilen yok.

Can üzülür buna taş değil,
Çekilecek gibi aşk değil,
Bu gönül her şeye aç değil,
Doyuracak mı bilen yok.

2 yorum:

  1. Hayat bizi biz istersek yorar..o kendi içinde naiftir..bizim algılarımızı açmamızsa olası..Kendimize inanmamıza ,kendimizi sevmemize bağlı herşey.! :))

    YanıtlaSil
  2. sevgili crazywoman;

    pek tabiiki haklısın
    ama işte arada isyan ediyoruz ya
    ;)

    sevgiyle...

    YanıtlaSil

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...