3 Eylül 2010 Cuma

eYLüL TıLSıMı

işte geldi geçti koca bir yaz.
yandık yıkıldık bu yıl
yaz tüm şiddetiyle yaktı kavurdu
veeeee
işte eylül geldi
pek bi güzel oldu biliyomusun
hafif yağmur atıştırdı ardından o güzel sabah ayazı esintileri içime çekiyorum o serin nefesi içimi yüreği ferahlatıyorum o kadar yordu ki bu yazın sıcaklığı beni
evet ben sıcakları hiç seviyorum derdim
çok çok doğruymuş
ben yazı hiç sevmiyorum
yani mevsim olarak "YAZI" :)

EYLÜL demek
Arapça eylûl, Süryanice "üzüm" anlamındaki aylûl'den (üzüm ayı) gelmektedir.
Yaptığı araştırmalarda ile Türklük incelemeleri kitabında Akadlıların altınca ayı olduğunu ve sevinçten haykırmak anlamına geldiğini savunmuştur.
Eylül adının İngilizce karşılığı olan "September", Latince 7 anlamına gelen "septem" den gelir. Eylül, M.Ö. 153 e kadar, eski Roma takviminde 7. ay idi.

Hasret kaldıklarımız var özlediklerimiz... Nefretler var intikamlar var... kötü hislerin ve duyguların uzak olduğu bir ay olsun aşkda olsun beee... bahar ya hani aşıkda oluna bilir bu içimi dolduran serinlikle... hemde ne güzel olur. serin serin EYLÜL TILSIMInı değirsin bizede... Hepimizin işte bu serin havalarla hasretliklerin geçmesini dileyelim mi?


Eylül tılsımı
geçmişde yaşadıklarımızı unuttursun
evet, gözlerimizden yaş
yüreklerimizdeki kurumuş yapraklar sonsuza kadar uçsun savrulsun gitsin eylül rüzgarlarıyla
şimdi bu serin eylül günlerinde öyle bir çarpsın ki yüreğim
adı eylülde aşk olsun....

ben yaz'ın değil Eylül'ün kızıymışım serinleten ferahlatan
üstelik kızların en doğru söylediği yaştaymışım :)
ben eylül kızıymışım!


1 yorum:

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...