19 Aralık 2010 Pazar

ÇoooK uZaKLaRDa

 uzakta çoook uzakta
sanki hayat istesem verecek
dışarda bir yağmur
kış geldi kestane ağaçlarına
puslu bir gök
nereye baksam sen akıyor yağmur
zaman zaman dağıtıyorsun sisleri
o kadar çok soru varki cevabını bulamadığım
nasıl bir şey
hem istemek hem kaçmak bazen
hem düşelemk sonra unutmak
hem rüya gibi hem hatırlamak gibi
hem yaşamda hem de yoksun
aslında
hem yakında çok yakında
nasıl anlatsam
belki de çoook uzaktasın...

yürekten damlalar


fotoğraflar Yerebatan Sarnıcı ve Ortaköy'de çekilmiştir

Kutsi - Zor Olsa da 2o1o New
Yükleyen kerem0606. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

8 yorum:

  1. Yurekten Damlalar,


    Her siirde bana dokunan bazen kendimi buldugum dizeler vardir

    o kadar çok soru varki cevaplarını bulamadığım
    nasıl bir şey
    hem istemek hem kaçmak bazen
    hem düşelemk sonra unutmak
    hem rüya gibi hem hatırlamak
    hem yaşamda hem de yoksun


    Bu dizeler cok guzel yazilmis gercekten

    Bu arada fon gene degismis Gozumden kacmadi.Yukardaki resim cok guzel

    Clementier

    YanıtlaSil
  2. Nefis fotoğraflar şiirde öyle...

    İzleyiciniz olmama rağmen postlarınız ben de görünmüyordu.deepblueeagle dan geldim buraya.Yenileyeyim bakayım.

    YanıtlaSil
  3. mandalina ağacı;

    evet bir sürü bir sürü sor dimi

    ama elbet bir gün cevabını bulacaak

    yukarıdaki foto annem ve babam ve ben.

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. sevgili dalagaları aşmak;

    teşekkür ediyoru ilginize
    bildiğim kadarıyla sadece izleyici olmak yetmiyo birde takip ettiklerinizde olması gerek postun gözükmesi içn dimi

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. şiir de yazıyorsun demek ki. profilinde zaten herşeyle ne kadar ilgilendiğin belli oluyor. el işleri, resim, okumak, şiir. fotoğraflar ne güzel.

    sölemiştim. hermann hesse. number 1 benim için. ö. asaf.

    blogun görsel olarak da güzelleşmiş.
    ne güzel olmuş dizaynı.

    bu postta şiir ve foto da güzel.

    yeni yıla yenilenip giriyorsun...
    :)

    YanıtlaSil
  6. hey deep;
    teşekkür ederim ilgine
    beğenmene sevindim.
    karda yağıyo bak ;)
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  7. canımmmm;) foto var ya foto anne-baba hımmm bana çok ama çok tanıdık geldi..hele sen daha da tanıdık bakalım beni bulabilecek misin* ? ;))
    BEN söylemeyeceğim postlarımı okuyup sen bulacaksın hadi bakalım..ben senin zekana güveniyorum canım..;)

    YanıtlaSil

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...