14 Aralık 2010 Salı

oLaMaSaYDı O BuLuT.


1.
Eylülde mavi bir gündü
Genç bir erik ağacının altında sessiz
Sardım onu, solgun bir aşktı
Kollarımda tatlı bir düş
Ve üstümüzde güzel yaz göğü
Bir bulut vardı uzakta
Öylesine beyaz ve öylesine yukarda
Sonra baktım, sanki hiç yoktu

2.
Aylar geçti o günden sonra
Şöyle ya da böyle sessiz
Erik ağaçlarının hepsi kesildi
Sorarsan, aşka ne oldu
Anımsayamıyorum derim
Ama bilirim ne düşündüğünü
Yüzünü unuttum gerçekten
Tek bildiğim, onu öptüğüm o zaman

3.
Öptüğümü de unuturdum
Olmasaydı o bulut
Anıyorum hala ve hep anacığım
Bembeyaz ve uzak
Erik ağaçları belki yine çiçek açar
Belki o kadının şimdi yedi çocuğu vardır
O bulut yalnızca bir dakika göründü
Başımı kaldırdığımda uçup gitmişti.

Bertolt BERCHT


Bunlarda benim keçeden bulut çalışmalarım

Bir pembeydi
bir mavi oldu
Bir maviydi
Bir kara oldu
yağmur oldu yok oldum.
Buhar oldu bulut oldu
Beyazdı gri oldu
ama AŞK
hep bir bulut oldu. 


keçeden bozuk para cüzdanı çalışmalarımdır

3 yorum:

  1. Sevgili yurekten damlalar,

    Fon degismis her zamanki gibi cok guzle olmus secimler hep cok yaratici bu sayfada ...


    Keceden bozuk para cuzdanlarinin yan dikisleri cok sik

    Iki sene once Kapalicarsida sadecene kece sapka ve diger keceden aksesuarlar satan bir dukkandan cok buyuk pazarliklardan sonra cok guzel bir turuncu sapka almistim Burada o sapka ile cok sukse yapiyorum Herkes soruyor....

    Bu arada siirde cok guzel bir siir mis.

    Cok cok sevgi ile
    Clementier

    YanıtlaSil
  2. :) hermann hesse.
    en sevdiğim yazardır.
    o, hayatımı değiştiren yazardır.

    enya. bayılırım.

    döncem ben sana.

    zamansızlıktan dolayı, blogun ve diğer blog okumaları ile çok fazla ilgilenemediğini farketmiştim. sorun değil. olur bazen hepimize.

    döncem ben sana. :)

    blogunu seviyorum zaten.

    YanıtlaSil
  3. sevgili deep;

    teşekkür ederim.
    sizleri seviyorum

    sevgiyle...

    YanıtlaSil

çok naziksiniz demekki yoruma değer buldunuz efendim çok çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda aktif edeceğim ve bloğunuza uğrayacağım sevgiyle kalın.

YaReDiR SiNeDe EsKi SeVGiLi

Yaredir sinede eski sevgili Eski sevgili eski günler Hayata baksana takmıyor kimseyi Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi Ya...